Logo

Geberit márkaszerviz - Tudásbázis

A következőkben a Geberit termékek leggyakoribb hibajelenségéről olvashat.

Hibajelenség: A WC kerámián folyamatosan kismennyiségű víz folyik át.
Oka: A falba épitett tartály töltöszelepe nem zár tökéletesen.
Megoldása:

Javítás illetve csere.

Hívjon bizalommal hétköznap: 08.00 - 18:00 között a +36 30 36 24 434 telefonszámon, vagy töltse ki üzenetküldő űrlapunkat. Kérjük adja meg pontos címét, ha lehet, a Geberit tartálya típusát, nevét és egy időintervallumot reggel 8:00 és este 18:00 között, amikor a javítás miatt felkereshetjük.
Várható költségek:
  • Javítókészlet, ára: 1.650 Ft + ÁFA
  • kiszállási díj
  • munkadíj

vagy

  • Új töltöszelep, ára: 6.000 Ft + ÁFA
  • kiszállási díj
  • munkadíj
Hibajelenség: A falba épitett tartály rendszeresen utántölt.
Oka: A falba épitett tartály öblítőszelepe nem zár tökéletesen.
Megoldása:

Csere.

Hívjon bizalommal hétköznap: 08.00 - 18:00 között a +36 30 36 24 434 telefonszámon, vagy töltse ki üzenetküldő űrlapunkat. Kérjük adja meg pontos címét, ha lehet, a Geberit tartálya típusát, nevét és egy időintervallumot reggel 8:00 és este 18:00 között, amikor a javítás miatt felkereshetjük.
Várható költségek:
  • Tömítés, ára: 600 Ft + ÁFA
  • kiszállási díj
  • munkadíj
Hibajelenség: Az infrás érzékelővel ellátott vizelde nem öblít használat után.
Oka: A mágnesszelep meghibásodásodott. (legtöbbször ez az oka a működési zavarnak)
Megoldása:

Csere.

Hívjon bizalommal hétköznap: 08.00 - 18:00 között a +36 30 36 24 434 telefonszámon, vagy töltse ki üzenetküldő űrlapunkat. Kérjük adja meg pontos címét, ha lehet, a Geberit tartálya típusát, nevét és egy időintervallumot reggel 8:00 és este 18:00 között, amikor a javítás miatt felkereshetjük.
Várható költségek:
  • Új mágnesszelep, ára: 35.000 Ft + ÁFA
  • kiszállási díj
  • munkadíj

Tudásbázisunkat folyamatosan frissítjük.

Írjon nekünk

 csak számok ! 06201234567
 pl. név@szolgáltató.hu

Verify  Újabb kódot kérek! 
   

Referenciáink